دسته‌بندی نشده

راهنمای خرید شارژر فندکی

۱.جریان و ولتاژ خروجی

اگربه شارژر موبایل خود نگاهی بیندازید چند عدد روی آن مشاهده می کنید که نشان دهنده ولتاژ و آمپر است.در نظر داشته باشید که هر تلفن همراه با توجه به ظرفیت باتری خود ، نیازمند یک جریان خاص است تا روند شارژ شدن خود را به درستی طی کند . این جریان به صورت تصادفی انتخاب نشده است و اگر گوشی خود را با شارژری دارای جریان کمتر از جریان شارژر اصلی شارژ کنید ، پر شدن شارژ بسیار زمان بر خواهد بود . بالعكس اگر گوشی خود را با شارژری دارای جریان خروجی بیشتر از جریان شارژر اصلی شارژ کنید ، سرعت شارژ افزایش خواهد یافت اما پس از چند بار استفاده از این حالت ، کیفیت باتری شما به طرز قابل توجهی پایین می آید و باتری شما به تدریج خراب خواهد شد.

۲.تعداد پورت usb

برخی از شارژر های فندکی دارای چند خروجی ، با جریان های متفاوت هستند که به شما این امکان را می دهند تا گوشی تان را با جریاں مختص به خودش شارژ کنید و علاوه بر کاهش زمان شارژ ، سلامت باتری موبایل شما را نیز تضمین می کنند . بیشتر شارژرهای فندکی دو درگاه usb دارند . اما برخی از مدل ها دارای بیشتر از ۲ درگاه هستند . در هنگام خرید شارژر فندکی به این دقت کنید که نیاز به شارژ هم زمان چه دستگاه هایی دارید . بعضی از مدل های این وسیله تا ۴ درگاه هم دارند . البته این موضوع را هم در نظر داشته باشید که جایگاه فندک خودرو معمولا طوری است که با دنده در نزدیکی و تماس قرار می گیرد . پس اگر شارژری مجهز به چندین درگاه usb باشد ، احتمال اینکه وصل کردن وسایل مختلف به آن ، مانع از راحت رانندگی کردن بشود ، بسیار زیاد خواهد بود و عملا وجود چند پورت usb در آن به دردتان نخواهد خورد . البته بعضی از خودروها دارای پورت برق در قسمت عقب خودرو هم هستند . اگر خودروی شما هم چنین امکانی دارد ، خرید شارژری با چند درگاه فکر خوبی خواهد بود . مثلا اگر با فرزندانتان به مسافرت می روید ، وجود چنین شارژری می تواند تبلت های آنها را حسابی روشن نگه دارد و سرگرم شان کند.

۳.شارژر فندکی فست شارژ

اگر داری گوشی های با تکنولوژی شارژ سریع ( فست شارژ ) هستید حتما سعی کنید شارژری بخرید که این تکنولوژی را پشتیبانی می کند . بیشتر وسایل هوشمند امروزی مجهز به امکان شارژ سریع هستند . فست شارژ یا شارژ سریع نوعی فناوری است که به خاطر آن ، امکان وارد کردن ولتاژ و آمپر بیشتری به گوشی ها وجود دارد . شارژرهای فست شارژینگ طوری طراحی می شوند که در هنگام شارژ سریع تر به باتری صدمه ای وارد نشود . بعضی از شارژرهای فندکی هم مشخصات شارژ سریع را دارند و می توانند گوشی هایی فست شارژ را سریع تر شارژ کنند ، به طوری که صدمه ای به دستگاه وارد نشود ، پس اگر گوشی تان امکان فست شارژینگ دارد ، در خرید شارژر فندکی می توانید به سراغ مدل های فست شارژ بروید . اگر گوشی هوشمند رده بالا و گران قیمتی دارید ، ممکن است که گوشی شما از تکنولوژی شارژ بسیار سریع كوالكوم برای افزایش سرعت شارژ استفاده کند . در اینصورت داشتن یک شارژر با دو پورت USB که حداقل یکی از آنها مجهز به تکنولوژی شارژ سریع باشد بسیار ضروری است . مطمئن شوید که شارژر فندکی مد نظر شما گواهی نامه و مجوز لازم برای انجام شارژ سریع را دارد تا به گوشی گران قیمت شما آسیب نرساند.

۴.شرکت های سازنده

از میان شرکت هایی که دست به تولید شارژر های فندکی زده اند ، می توان گفت که شارژر های ساخته شده توسط شرکت های energizer Belkin , SCOsche , aukey , و anker کیفیت مناسبی دارند . شرکت سازنده یکی از مشخصه هایی است که در هنگام خرید حتما باید آن را جدی بگیرید ، زیرا شرکت های مختلفی این دستگاه ها را ساخته اند و برخی از آن ها فاقد کیفیت مناسب هستند و پس از مدت کوتاهی کارآیی خود را از دست می دهند . در هنگام خرید فندک شارژری باید حواستان به کیفیت باشد حتما در این زمینه از مشاورین جانبی گناوه استار کمک بگیرید. اگر شارژری بی کیفیت بخرید به باتری دستگاه های متصل به آن ، آسيب وارد خواهد کرد . بهتر است به سراغ برندهای شناخته شده ای بروید که کیفیت را در طراحی و تولید لحاظ می کنند و البته از نظرقیمت هم مقرون به صرفه باشد.

۵.اندازه وسایز شارژر فندکی

به اندازه شارژر هم دقت کنید . اگر فندک بلند و عریض باشد ، در هنگام رانندگی مزاحم تان خواهد شد . مثلا عوض کردن دنده کمی دشوار خواهد بود . پس به اندازه شارژر و سهولت نصب آن هم در خرید دقت داشته باشید . اگر شارژر بیش از اندازه بزرگ یا نصبش دردسرساز باشد ، استفاده از آن خوشایند نخواهد بود

۶.جنس شارژر فندکی

شارژرهایی که از جنس فلز هستند ، معمولا از مدل های تمام پلاستیکی گران ترند . مدل های فلزی زیباتر هم هستند و دیرتر خراب می شوند . بهتر است که به جنس بدنه شارژر دقت کنید و به سراغ مدل هایی بروید که درپوش هم دارند . وجود درپوش برای شارژر باعث می شود که دیرتر خراب شود.

۷.قابلیت پخش نور

برخی از مدل های شارژرهای فندکی نور پخش می کنند . شاید به نظر ویژگی چندان مهمی نیاید . اما واقعیت این است که کارکردن با چنین فندکی بسیار راحت تر از مدل های عادی خواهد بود . مثلا در هنگام شب ، پخش نور از فندک می تواند ، کارکردن با آن را ساده تر کند

۸.کابل و پورت خروجی

پورت خروجی شارژر های فندکی همان USB است و شما می توانید با اتصال یک کابل USB – USB mini ( برای اکثر گوشی های اندروید ) و یا یک کابل USB – Lightning ( برای گوشی های اپل ) به شارژر فندکی ، تلفن همراه خود را شارژ کنید . این کابل در برخی از شارژر ها وجود دارد و در برخی دیگر نیز عرضه نمی شود و شما باید خودتان کابل یا رابط مورد نیازتان را تهیه کنید.

۹.قابلیت بی سیم بودن شارژر

یک شارژر فندکی خوب باید بدون کابل باشد . کابل محدود کننده است و اینکه نمی توانید چند دستگاه با رابط های کاربری مختلف را شارژ کنید . شارژر خوب باید فقط پورت USB داشته باشد که بتوان هر دستگاهی را با آن شارژ کرد.

10.قابلیت MP3 – player

برخی از شارژر های فندکی علاوه بر امکان شارژ کردن موبایل ، دارای قابلیت پخش موسیقی نیز هستند و شما با اتصال کارت حافظه یا فلش مموری به آن ها می توانید به گوش دادن موسیقی بپردازید . همچنین برخی از آن ها را می توانید به وسیله بلوتوث به سایر دستگاه های خود مانند موبایل ، تبلت و … متصل کرده و آهنگ های موجود در آن ها را پخش کنید یا با استفاده از بلندگو های ماشین به مکالمه بپردازید.

11.قیمت شارژر فندکی

قیمت شارژرهای فندکی بسیار متنوع است . قیمت این وسایل کاربردی معمولا از ۱۵ هزار تومان تا یک میلیون متغیر است . این اختلاف قیمت به عوامل متعددی مانند شرکت سازنده ، امکانات پخش موسیقی ، تعداد پورت های خروجی ، تنوع جریان های خروجی و …. بستگی دارد . دیگر انتخاب با شماست که به دنبال چه سطحی از کیفیت و کاربرد هستید . اگر شما صرفا نیاز به یک شارژر فندکی دارید تا با آن گوشی خود را شارژ کنید ، یک شارژر فندکی ساده با قیمت حدود ۲۰ هزارتومان نیز برای شما مناسب است و نیازی نیست که حتما یک شارژر فندکی گران قیمت تهیه کنید به شما توصیه می کنیم پیش از خرید ، ابتدا ولتاژ و جریان شارژر گوشی خود را بررسی کنید و شارژر فندکی را متناسب با آن ها تهیه کنید تا کارآیی و سلامت باتری خود را تضمین کنید . مهم است بدانید که ولتاژ ورودی ۱۲ ولت مخصوص ماشین های سواری است و اگر شما راننده یک ماشین سنگین مانند کامیون ، اتوبوس و … هستید ، در نظر داشته باشید که شارژر فندکی شما باید از ولتاژ ورودی ۲۴ ولت نیز پشتیبانی کند.

16 دیدگاه در “راهنمای خرید شارژر فندکی

  1. I love how your posts are both informative and entertaining You have a talent for making even the most mundane topics interesting

  2. alpilean گفت:

    I couldn’t stop scrolling and reading, your content is truly one-of-a-kind. Thank you for all the time and effort you put into creating such amazing content.

  3. ikaria juice گفت:

    Thank you for sharing your personal experiences and stories It takes courage to open up and you do it with such grace and authenticity

  4. Your posts always provide me with a new perspective and encourage me to look at things differently Thank you for broadening my horizons

  5. Lophemy گفت:

    dapoxetine priligy uk B cells elicit anti tumor T cell immunity by ICOSL

  6. TinyURL گفت:

    Hello, Jack speaking. I’ve bookmarked your site and make it a habit to check in daily. The information is top-notch, and I appreciate your efforts.

  7. PEX Pipes : Flexible and durable, PEX pipes are used for water supply lines. ElitePipe Factory in Iraq offers high-standard PEX pipes for various installations.

  8. أنابيب PB گفت:

    أنابيب CPVC في العراق في مصنع إيليت بايب في العراق، تُصنع أنابيب CPVC لدينا لتوفير مقاومة فائقة للحرارة والتآكل، مما يجعلها مثالية لمجموعة متنوعة من التطبيقات الصناعية والسكنية. تضمن عمليات التصنيع المتقدمة لدينا أن كل أنبوب CPVC يلبي أعلى معايير الجودة، ويقدم أداءً وموثوقية طويلين. كواحدة من أفضل وأبرز شركات تصنيع الأنابيب في العراق، تفخر مصنع إيليت بايب بتقديم منتجات تتفوق على تحديات البيئات الصعبة. استكشف مجموعة أنابيب CPVC لدينا والمزيد بزيارة elitepipeiraq.com.

  9. أنابيب LDPE في العراق تقدم شركة إيليت بايب في العراق مجموعة شاملة من أنابيب الـ LDPE، التي تُقدّر لمرونتها وخفتها ومقاومتها لمجموعة متنوعة من المواد الكيميائية. تم تصميم أنابيب الـ LDPE لدينا لتلبية معايير الجودة العالية، مما يضمن أداءً موثوقًا عبر تطبيقات متنوعة. باعتبارها واحدة من أفضل وأكثر شركات تصنيع الأنابيب موثوقية في العراق، تلتزم شركة إيليت بايب بتقديم منتجات تجمع بين المتانة والأداء. لمزيد من المعلومات حول أنابيب الـ LDPE الخاصة بنا، تفضل بزيارة elitepipeiraq.com.

  10. أنابيب PP في العراق تخصصت شركة إيليت بايب في العراق في إنتاج أنابيب الـ PP، التي تُعرف بمقاومتها الممتازة للمواد الكيميائية، وقوة تحملها العالية، واستقرارها الحراري. تم تصميم أنابيب الـ PP لدينا لتلبية معايير الجودة الصارمة، مما يجعلها خيارًا موثوقًا للتطبيقات الصناعية والتجارية. باعتبارها واحدة من أفضل وأكثر شركات تصنيع الأنابيب موثوقية في العراق، تضمن شركة إيليت بايب أن أنابيب الـ PP الخاصة بنا تقدم أداءً متميزًا ومتانة. استكشف مجموعة أنابيب الـ PP لدينا من خلال زيارة elitepipeiraq.com.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *